Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Golden Rose-Londosse


Γεια σας κορίτσιααααα..
Χρονιά πολλάάάάά..Καλά Χριστούγεννα!!!! Ελπίζω να περάσατε υπέροχα!Και μην ξεχνάτε δεν τελείωσαν ακόμη οι γιορτές έχουμε και την Πρωτοχρονιά!!! :)

Πριν λίγες βδομάδες αν είδατε και στην σελίδα στο facebook μου ήρθε ένα δεματάκι από την Golden Rose για να δοκιμάσω τα καλλυντικά της!!
Είχα δοκιμάσει και παλιότερα προϊόντα της Golden Rose και είχα μείνει ευχαριστημένη!!Ειδικά στο προηγούμενο μου ποστ αν είδατε πως έβαλα το concealer της εταιρείας στα 5 αγαπημένα προϊόντα το τελευταίο διάστημα!!

Λίγα λόγια για την Golden Rose..

Η GR ιδρύθηκε το 1988 στην Καβάλα Τα καλλυντικά της είναι οικονομικά και ποιοτικά!!Μπορείτε να προμηθευτείτε τα προϊόντα της από το επίσημο site της Golden Rose-Londessa , από το i-beauty και τέλος από το ΒeautyΤestΒox φυσικά μπορείτε να τα βρείτε και σε καταστήματα!!

Πάμε να δούμε τι μου έστειλε η εταιρεία καθώς και την γνώμη μου..


Ξεκινάμε με την Mascara Definitive..Αρχικά όταν την είδα ενθουσιάστηκα με την συσκευασία της!!!Το βουρτσάκι της είναι πλαστικό (κάτι που αγαπώ γιατί με βολεύουν πολύ) και πολύ εύκαμπτο!!!Είναι έτσι σχεδιασμένο έτσι ώστε να πιάνει και τις μικρές τριχούλες μπροστά!!!Τις κάνει πολύ μαύρες και χαρίζει όγκο αλλά και μάκρος!!Για καθημερινή χρήση την βρίσκω ιδανική όμως αν την δουλέψετε θα κάνετε θαύματα..Εγώ που την έβαλα τα Χριστούγεννα όλοι με ρωτούσαν αν φοράω ψεύτικες βλεφαρίδες την δούλεψα πολύ όμως!!!Στεγνώνει γρήγορα κ επίσης δεν τις κοκαλώνει!!!


Το επόμενο είναι ένα κραγιονάκι το νούμερο 82!!Ένα μοβ-ροζ χρωματάκι με λίγα simmers!Αυτή την περίοδο περνάω την φάση των matte κραγιόν..Οπότε δεν είναι κ πολύ στα γούστα μου!!Το έδωσα στην μητέρα μου και το έχει φορέσει ήδη αρκετές φορές,εξάλλου είναι και από τα χρώματα που προτιμάει!!!Εγώ που το δοκίμασα κανα 2 φορές το βρήκα πολύ ενυδατικό και σταθερό.


Terracotta eyeshadow No 107! !Μια πολύ ωραία σκιά η απόχρωση της είναι έντονη μοβ-ροζ ταιριάζει με το κραγιονάκι που μου δώσανε!!!Την δοκίμασα και ως ρουζ και μ'άρεσε πολύ το αποτέλεσμα!!Βέβαια θέλει λίγη ποσότητα γιατί βγαίνει πολύ έντονο!!Οπότε 2 σε 1!!!Απλά δεν έχει πολύ διάρκεια οπότε είναι απαραίτητη η βάση πριν την εφαρμόσω!!


Ένα μολύβι ματιών Emily το νούμερο 101!!Είναι αδιάβροχο και πολύ πολύ μαλακό!!!Έχει έντονο χρώμα και δεν μουτζουρώνει!!!Για αδιάβροχο αφαιρείται πολύ εύκολα!!!


Και τέλος ένα ακόμη μολυβάκι,χειλιών αυτή την φορά.Στην απόχρωση 206!!!Είναι ένα έντονο κόκκινο χρώμα με matte τελείωμα (όπως καταλαβαίνετε το αγαπώ μόνο κ μόνο που είναι matte).
H μύτη του είναι λιγάκι σκληρή δεν είναι τόσο μαλακό όσο το μολυβάκι για τα μάτια!!Δυστυχώς δεν είναι πολύ σταθερό αλλά αυτό δεν με σταματάει για να μην το φοράω!!!

Την μάσκαρα, το μολύβι ματιών και χειλιών είναι αυτά που έχω χρησιμοποιήσει πιο πολύ!!!
Γενικά έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το προϊόντα της GR εξάλλου όπως σας είπα είχα ξαναδοκιμάσει προϊόντα της!! :)

Αυτό ήταν λοιπόν και το σημερινό ποστ...
Ελπίζω να σας άρεσε..
Πείτε μου στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει κι εσείς προϊόντα  από την GR καθώς και την άποψη σας γι αυτά,θα ήθελα πολύ να μάθω!!!

Ευχαριστώ και πάλι πάρα πολύ την Golden Rose για τα πραγματάκια που μου έστειλε!!! :) 

Εδώ είναι και η σελίδα της στο facebook Golden Rose-Londessa να κάνετε like για να μάθετε πρώτες τα νέα της αλλά και τα νέα της προϊόντα!!!

Καλή Χρονιά να έχουμε με υγεία,ευτυχία,αγάπη,επιτυχία και ότι άλλο επιθυμεί η καρδούλα του καθενός!!!

xxx

10 σχόλια:

  1. πολύ ωραία τα πραγματάκια σου!πάντως όντως η σκιά θέλει βάση!μπορείς να δεις και τα δικά μου εδώ
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!!!χαιρομαι που σ αρεσε το ποστ μου!!!
      Φυσικα κ θα τα δω και τα δικα σου!!! :)
      Χρονια πολλα καλη χρονια να εχουμε!!
      Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραια πραγματάκια τη μασκαρα αυτή την εχω και εγω !!! Φιλια πολλα και Καλη Χρονια!!!
    allbeautyincluded.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ η μασκαρα ειναι πολυ καλη :)
      Χρονια πολλα και καλη χρονια να εχουμε!!!:)
      Φιλακια πολλα!!! :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα πραγματάκια!!! Η terracotta εχει υπεροχο χρώμα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώώώ πολύύύ!!!!Ναι ειναι πολυ ωραιο το χρωματακι :)
      χχχ

      Διαγραφή
  4. Great post! You have a nice blog. Would you like to follow each other? I am your new follower in gfc # 458, I also follow you in bloglovin. Hope you will visit my blog and follow me back.
    Olga
    http://impromp-two.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much doll :D i would like to follow each other!!!i'll visit your blog right now!!!
      Kisses :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο blog και φόντο!! Έγινα μέλος στο blog σου, δες και το δικό μου irenesworld.squarespace.com. Θα χαρώ να δω σχόλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύύύύ!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!! Φυσικά θα επισκεφτώ και το δικό σου μπλογκ :)
      φιλακια!!!!

      Διαγραφή