Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

♠ 5 favorite products ♠


Heyyyyyyy αγαπημένες μου!!!
Τι κάνετε;;;Πως είστε;;;Δεν ξέρω κι εγώ πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε.Ξέρω..Ξέρω..ότι και να πείτε έχετε δίκιο είμαι απαράδεκτη!!!
Ελπίζω να κάνω περισσότερα ποστς από εδώ και πέρα αλλά δεν υπόσχομαι τίποτα ξανά...Όποτε υπόσχομαι δεν το κάνω οπότε το αφήνω έτσι :Ρ
Πλησιάζουν και τα Χριστούγεννα γέμισαν οι δρόμοι λαμπάκια και χριστουγεννιάτικη διάθεση!Αλήθεια εσείς στολίσατε στα σπίτια σας;
Δεν ήξερα τι ποστ να κάνω κι έτσι αποφάσισα να κάνω ένα ποστ με τα προϊόντα που χρησιμοποιώ από τον Σεπτέμβριο κάποια και πιο πριν nonstop και έχουν γίνει πολυαγαπημένα!!!
Για πάμε να σας δείξω!!!!!


Ας ξεκινήσουμε με ένα lip balm από την εταιρεία Chapstick που είναι χρόνια αγαπημένο!!Είναι το πρώτο lip balm που χρησιμοποίησα όταν ακόμη ήμουν πιτσιρίκι!!Όποιο άλλο και να χρησιμοποιώ κατά καιρούς αυτό είναι το νούμερο 1!!!Το λατρεύω!!!!Ίσως επειδή έχω και όμορφες αναμνήσεις από αυτό!!Θα αναρωτιέστε τώρα...Από ένα lip balm αναμνήσεις;;Κι όμως..κι όμως!!! :) Έχει άρωμα μέντα και ενυδατώνει απίστευτα τα χείλη άμεσα ακόμη και τα πιο ταλαιπωρημένα!!Τα αφήνει πιο μαλακά από ποτέ!!ΧΩΡΊΣ ΥΠΕΡΒΟΛΈΣ!!!Όσοι το έχουν δοκιμάσει έχουν την ίδια άποψη με μένα!Είναι το τέλειο lip balm!!!Αλήθεια....(Το βρίσκεται μόνο σε φαρμακεία)


Εντάξει σας έχω μιλήσει ουκ ολίγες φορές!!Σας έχω ζαλίσει με το Pore minimiser από την σειρά Tea tree από The body shop!!Και για να μην σας λέω συνεχώς τα ίδια και τα ίδια μπορείτε να διαβάσετε το ποστ ΕΔΏ που γράφω αναλυτικά την άποψή μου!!! 


Από την Golden Rose ένα πολύ οικονομικό stick concealer που το χρησιμοποιώ από τον Σεπτέμβριο!Για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα να είναι τόσο καλό και ειδικά για τα χρήματα του,κοστίζει γύρω στα 3 ευρώ!Δεν μαζεύει κάτω από τα μάτια,έχει ικανοποιητική κάλυψη για τα δικά μου δεδομένα που δεν έχω πρόβλημα ακμής πέρα από κανένα σπυράκι που εμφανίζω εδώ και εκεί ανα διαστήματα!!Δεν το νιώθω βαρύ όπως έχει συμβεί με άλλα concealer για φυσικό-καθημερινό αποτέλεσμα είναι ότι πρέπει!Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά είμαι πολύ ικανοποιημένη και δεν το περίμενα!!


Από Pantene από την σειρά Pro-V η αγαπημένη λακ εβερ!!!!!Είχα δοκιμάσει και πιο οικονομικές και πιο ακριβές αλλά τίποτα..Είχα απογοητευτεί ότι δεν θα βρω κάποια λακ που να κρατάει το χτένισμα χωρίς να φριζάρει ειδικά τώρα με τον αέρα και την υγρασία και για τις φύτρες μου πιστεύω οι περισσότερες με νιώθετε!!Όταν θέλω να πιάσω μια καλή αλογοουρά τα μαλλιά μου δεν θέλω να πετάνε οι φύτρες μου.Μ'αρεσει βέβαια και το πιο φυσικό look που πετάνε οι φύτρες αλλά για κάποια καλή στιγμή που είμαι ντυμένη κ πιο καλά δεν θέλω να πετάνε!!!Πιο συγκεκριμένα.. Έχει πολύ καλό κράτημα χωρίς να τα κοκαλώνει και με ένα βούρτσισμα είναι οκ!!Βέβαια αν έχετε ψεκάσει πολύ τα μαλλιά σας θα έχετε την επόμενη μέρα αφού τα βουρτσίσετε άσπρα κομματάκια όπως της πιτυρίδας.Αυτό όμως συμβαίνει με όλες τις λακ γι αυτό θέλει μέτρο!!!


Και για το τέλος άφησα το πολυσυζητημένο micellaire από Bioderma!!!Είχα ακούσει τα καλύτερα πριν το αγοράσω αλλά μου φαινόταν και είναι ακριβό!!Μεχρι που με έπεισε η φίλη μου να το δοκιμάσω..Και πολύ καλά έκανε!!Είναι πράγματι πολύ καλό!!Το συγκρεκριμενο πέρα από το να αφαιρεί το μακιγιάζ τέλεια έχω διαβάσει πως βοηθάει κ για τις ρυτίδες στο μέλλον!!Αυτό που παρατήρησα εγώ είναι πως βοηθά να φύγουν πιο σύντομα τα σπυράκια!!Βέβαια δεν έχω ακμή ή έντονο πρόβλημα αλλά αυτά που εμφανίζω κατά καιρούς τα βοηθάει να φύγουν πιο σύντομα!!Και χωρίς να έχετε μακιγιάζ στο τέλος την ημέρας καθαρίστε το πρόσωπο σας μ αυτό και θα δείτε στο βαμβάκι ότι όντως καθαρίζει το νιώθετε κ εσείς στο δέρμα σας!!!!

Αυτά λοιπόν από μένα!!!Πείτε μου στα σχόλια την δική σας γνώμη αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα!!!
Ελπίζω να σας άρεσε και να το βρήκατε χρήσιμο!!!
Θα τα πούμε ξανά!!!!
Να περνάτε υπέροχα και να προσέχετε!!
Να μην ξεχνάτε να χαμογελάτε :)
xxx

12 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο...αλλά με δελέασες για το κονσίλερ!
    μόλις έγινα μέλος σου σε gfc & bloglovin'
    θα χαρώ πολύ αν γίνεις κι ε΄συ στο δικό μου blog...

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμασεις και θα με θυμηθεις ;)
      Σευχαριστω πολυ θα σε ακολουθησω κι εγω!!
      χχχ
      :)

      Διαγραφή
  2. Εντάξει το chapstick μέντα είναι και εμένα στα αγαπημένα μου, δεν ξέρω για άλλα λιπ μπαλμ που λένε, αλλά αυτό με τη μέντα το θεωρώ το καλύτερο!!!! Ενυδατώνει απίστευτα!

    Εγώ έχω πάρει το αντίστοιχο pore minimiser από Bioderma και έχω ξετρελαθεί μυρίζει φρέσκαδα και οι πόροι άφαντοι!!!

    Όσο για τα νεράκια καθαρισμού της ίδιας εταιρείας αξίζουν και με το παραπάνω τα λεφτά τους τελικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ειναι το υπεροχο λιπ μπαλμ!!!Το αγαπω!!!
      Της Bioderma ε??Δεν το εχω δοκιμασει αλλα με βαζεις σε σκεψεις,ας του ριξω μια ματια!!! :)

      Διαγραφή
  3. you have picked such a nice products ! I love to try Bioderma :) Would you like to follow each other dear :) xx
    www.ambifashion.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το pore minimizer το λατρεύω κι εγώ! Και το bioderma που θα μου πάει θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή! Νιώθω ότι είμαι η μοναδική που δεν το έχει χρησιμοποιήσει ακόμα!
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eτσι ενιωθα κι εγω μεχρι που το δοκιμασα!!!Μην αργεις αλλο δοκιμασε το και θα μας θυμηθεις ολες που ειμαστε τοσο ενθουσιασμενες!!;)
      χχχ

      Διαγραφή
  5. hi doll :) i am following your blog on bloglovin :) please follow back :) xx
    www.ambifashion.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. love all the products but i use Babay oil for make up remover.. touchwood i got no acne problems.. but thanx for such revies
    im your new follower following u via GFC, care to follow back

    http://glamforgood.blogspot.in/

    ΑπάντησηΔιαγραφή