Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Review L'Oreal Paris Ideal Fresh



Γεια σας fashion lovers μου!

Σήμερα ετοίμασα ένα review για το καθαριστικό προσώπου το Ideal Fresh από την  L'Oreal Paris.
Που λέτε κορίτσια μου είχε τελειώσει της Apivita το καθαριστικό με πρόπολη (το υπέροχο αυτό καθαριστικό,για το οποίο πρέπει να σας κάνω review), και σκέφτηκα να αγοράσω κάτι πιο οικονομικό.Έτσι λοιπόν, επέλεξα το συγκεκριμένο το οποίο είναι ένα αφρίζον νερό για βαθύ καθαρισμό.

Ας δούμε τι ισχυρίζεται πως κάνει αυτό το προϊόν:
-Αφαιρεί όλα τα ίχνη του μακιγιάζ.
-Καθαρίζει τους πόρους.
-Κρυστάλλινα καθαρή και φρέσκια επιδερμίδα.

Η αλήθεια είναι πως έμεινα αρκετά ευχαριστημένη μου άρεσε γιατί το σημείο γύρω από την μύτη μετά την εφαρμογή το ένιωθα πάρα πολύ καθαρό σαν να μην είχα μαύρα στίγματα.
Γενικά η δικιά μου επιδερμίδα δεν έχει κάποιο θέμα μόνο μαύρα στίγματα όπως έχουν οι περισσότερες γυναίκες.Επομένως,δεν χρειάζομαι κάτι εξτρά για τον καθαρισμό του προσώπου μου.
Μου αρέσει πολύ που μυρίζει σαν πορτοκάλι κι ότι δεν τσούζει τα μάτια. Σ' αυτό βέβαια οφείλεται στο δεν έχει σαπούνι και αιθυλική αλκοόλη.
Αυτό που δεν μου άρεσε είναι πως με ένα πάτημα φεύγει πολύ προϊόν ενώ δεν χρειάζεται τόσο με αποτέλεσμα να σπαταλάω άδικα το προϊόν.Επιπλέον,δεν μ άρεσε που ενώ ισχυρίζεται πως αφαιρεί το μακιγιάζ δεν το κάνει.Προσωπικά σε μένα δεν αφαιρούσε τελείως το μακιγιάζ δηλαδή τα προϊόντα του προσώπου foundation,concealer ,ρουζ και κραγιόν δεν τα αφαιρεί,τις σκιές και την μάσκαρα λίγο τα βγάζει αλλά μόνο αυτό.

Συνοψίζοντας θα το αγόραζα ξανά.Αν βέβαια αφαιρούσε και το μακιγιάζ θα ήταν το τέλειο προϊόν για μένα.Τώρα για προβληματικές επιδερμίδες με σημάδια,σπυράκια δεν θα το πρότεινα γιατί χρειάζεται άλλη φροντίδα η επιδερμίδα σας.
Ααααα ξέχασα να σας πω την τιμή του νομίζω το είχα πάρει γύρω στα 4 ευρώ δεν θυμάμαι αν ήταν σε προσφορά η όχι το είχα πάρει κοντά στα Χριστούγεννα.

Αυτά λοιπόν από μένα θα τα πούμε στο επόμενο ποστ!
Φιλιά!

2 σχόλια:

  1. Έχω δοκιμάσει από την ίδια σειρά την Τονωτική Λοσιόν.
    Ήταν και στα αγαπημένα του μήνα μου, τόσο πολύ μου άρεσε.
    Τώρα θέλω να δοκιμάσω κι αυτό. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή