Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Sheinside Wishlist


Κορίτσια μου γεια σας!
Φαντάζομαι πως όλες είστε στην παραλία και καλά κάνετε! (Προσοχή στο μαύρισμα μην κάνετέ ηλιοθεραπεία εεεεε,θα έσκαγα αν δεν το έλεγα)

Πάμε στα δικά μας τώρα,όπως ξέρετε και βλέπετε κι εσείς το τελευταίο διάστημα τα κινέζικα online shops μας έχουν κατακλύσει.Η αλήθεια είναι πως έχουν πολύ ωραία πράγματα και αξιόλογα όχι όλα βέβαια άλλα τα περισσότερα έχουν!
Προσωπικά θα ήθελα να παραγγείλω να δοκιμάσω κι εγώ και να σας πω την γνώμη μου αλλά πρώτα θέλω να σας δείξω την wishlist μου από το κατάστημα sheinside είμαι σίγουρη πως το ξέρετε κι εσείς!Πάντως είναι ευκαιρία τώρα γιατί έχουν και εκπτώσεις!Τα πραγματάκια που θέλω είναι τα εξής θα υπάρχει και link για τι καθένα ξεχωριστά ώστε πατώντας να σας πάει κατευθείαν στο συγκεκριμένο προϊόν :



1.Ασημένια δαχτυλια --> Fashion-Silver-Multiple-Rings
Αυτά τα δαχτυλίδια ή να τα φοράμε όλα μαζί ή το καθένα ξεχωριστά!Είχα και παλιότερα αλλά μου είχαν μαυρίσει από το πολύ φόρα φόρα και τώρα θέλω καινούργια και η αλήθεια είναι πως τα έχει σε πολύ καλή τιμή το σετάκι!

2.Πινέλα για το μακιγιάζ --> NEW-Professional-Makeup-Set-Pro-Kits-Brushes
Εντάξει πρέπει να είμαι η μοναδική που δεν τα έχω πια αυτά τα πινέλα.Όλες σε blogs και youtube τα εκθειάζουν. Θέλω πάρα πολυ να τα δοκιμάσω!Το σετάκι έχει 6 πινέλα προσώπου και 5 ματιών!Η τιμή δελεαστικοτατη παρακαλώ!

3.Top Crop με καρπούζακια --> White-Short-Sleeve-Watermelon-Print-T-Shirt
Άκρως καλοκαιρινό και δροσιστικό μπλουζακι!Αν και δεν μ'αρεσει το καρπούζι σα φρούτο ομολογώ πως στην μπλούζα είναι υπέροχο το print αυτό.Τόσο γλυκό!

4. Ασπρόμαυρη μπλούζα με φερμουάρ --> Black-White-Striped-Zipper-Dip-Hem-T-Shirt
Πιο "καλό" μπλουζάκι έχω σκεφτεί να το συνδυάζω με στενά σορτσάκια ή στενά παντελόνια γιατί φαίνεται να έχει πιο στενή γραμμή!Η τσαχπινιά με τα φερμουάρ στο πλάι με κέρδισε και φυσικά η τιμή!

5.Λευκό κιμονό με δαντέλα --> White-Short-Sleeve-Tassel-Lace-Kimono
Δε το συζητώ τα κιμονό είναι τα απόλυτο trend από πέρυσι επέλεξα αυτό γιατί θα με βολέψει πιο πολύ με τα ρούχα μου λόγω του χρώματός του που είναι λευκό και ταιριάζει με ΌΛΑ!Φαίνεται πιο στενή η γραμμή μ'αρέσει πάρα πολύ!

6. Ριγέ μπλούζα με ροζ άγκυρα --> Black-White-Short-Sleeve-Striped-Anchors
Μ'άρεσε πολύ αυτή η μπλούζα είναι και navy με ρίγες ε τι άλλο θέλω για να μπει στην wishlist μου!
Εν τω μεταξύ η ροζ άγκυρα πόσο όμορφα "κάθεται" στις ρίγες!Λοβ ιτ!

Κοριτσιααααααααααααα κοιτάξτε τι βρήκα μόλις!!!Τρελαθηκααα είναι απόλυτα εγώ η μπλούζα αυτή δείτε: Grey-Short-Sleeve-Letter-Lipstick-Print-T-Shirt

Είναι υπέροχα μόλις προστέθηκε και αυτη η μπλουζα στην wishlist μου!Ειναι όλα υπεροχα και σε καλες τιμές!Μ'αρεσαν παρα πολυ κι ελπιζω να γινουν συντομα δικα μου ολα!Οσο κοιταζω στο sheinside θελω κι αλλα κι αλλα!
Εσεις εχετε αγορασει?Ποιο σας αρεσε απο ολα?
Τα λεμε στο επομενο ποστ!
xx

3 σχόλια:

  1. Δεν έχω αγοράσει κάτι απο Sheinside αλλά έχει ωραία πραγματάκια βλέπω και σε καλές τιμές!Μου άρεσαν πολύ οι μπλουζίτσες με τις ρίγες,και τα πινελάκια.Ελπίζω να τα πάρεις κάποια στιγμή!
    Μόλις έγινα μέλος στο όμορφο blog σου,θα χαρώ να επισκεφτείς το δικό μου.
    Φιλιά!!!
    http://lipstickandlacelov.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Beautiful clothes are on your wishlist.

    Sweet greetings, MilaLanusa
    http://milalanusa.blogspot.de/

    ΑπάντησηΔιαγραφή