Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Outfit Of The Day!!



Kαλημέρα κορίτσια μου τι κάνετε;;;
Σκέφτηκα να κάνω ένα γρήγορα ποστ με το τι φοράω μιας κι έχω χρόνο πριν πάω στην σχολή!!
Λοιπόν...
Στην φωτογραφία που βλέπετε φοράω..

  • το αγαπημένο μου boyfriend jeans από stradivarius.Καιρό έψαχνα για ένα ωραίο boyfriend jeans αλλά δεν είχα βρει κανένα που να μου αρέσει πολύ αλλά τις προάλλες που είδα αυτό πραγματικά το ερωτευτηκα!!Α!Ξέχασα να σας πω ότι κόστιζε 30 ευρώ!
  • η μπλούζα είναι Staff αλλά επειδή την έχω καιρό δεν θυμάμαι καθόλου τιμή
  • η ζακέτα μου είναι από H&M και την είχα αγοράσει 20 ευρώ
  • η ζώνη είναι και αυτή από τα Stradivarius την είχα πάρει στις εκπτώσεις στα 3 ευρώ και την φοράω πλάγια γιατί μου αρέσει περισσότερο μ'αυτό το jean
  • και τέλος τα παπούτσια μου τα πήρα από ένα τοπικό κατάστημα στα 12 ή 14 ευρώ δεν θυμάμαι ακριβώς
Αυτό είναι το outfit μου για σήμερα..
Πως σας φαίνεται;; Θα θέλατε να ανεβάζω πιο συχνά outfits;; Αν ναι αφήστε μου κάτω σχόλια για να κάνω πιο συχνά τέτοιου είδους post!!

Να έχετε μια όμορφη μέρα....
Θα τα πούμε σύντομα :)
xxx



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου