Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Review Mascara Outrageous Volume


Hey hey hey :) 

Θυμάστε το σοκ που είχα πάθει όταν μου έπεσε ένα τουφάκι από τις βλεφαρίδες μου;;;Αν όχι για ρίξτε μια ματιά ΕΔΏ 

Αναφέρομαι στην μάσκαρα απο τα Sephora την Outrageous volume την είχα πάρει γύρω στα 10 ευρώ νομίζω!Στην αρχή σκέφτηκα πως ίσως δεν φταίει η μάσκαρα και είπα να της δώσω και άλλη ευκαιρία αλλά....Είναι η μοναδική μάσκαρα που μ' έχει απογοητεύσει μέχρι στιγμής.Βγάζει υπερβολική ποσότητα,βαραίνει απίστευτα τις βλεφαρίδες σε σημείο που αντί να έχουν την καμπύλη που θέλουμε είναι σαν τέντα...χάλια!!!!Αφήνει πολλά και μεγάλα κομματάκια στις βλεφαρίδες με αποτέλεσμα να μουτζουρώνεσαι παντού,για να την αφαιρέσω δεν ξέρω κι εγώ πόση ώρα έτριβα!Δεν μου χαρίζει ούτε όγκο ούτε μήκος ούτε τίποτα!!Ενδεχομένως το τουφάκι να μου έπεσε από την μάσκαρα γιατί την φορούσα καθημερινά για να μην πάει τελείως άχρηστη!!Την ίδια μάσκαρα την δοκίμασε και η αδερφή μου και μια φίλη μου και οι 2 ήταν απογοητευμένες!!Κρίμα και ήμουν ενθουσιασμένη όταν την αγόρασα γιατί είναι και από τα αγαπημένα μας Sephora!Δεν το ρισκάρω πάντως για να την ξαναδοκιμάσω ήταν μεγάλο το σοκ, νόμιζα πως δεν θα ξαναβγούν οι βλεφαρίδες μου αλλά τώρα όλα καλά!!!

Φυσικά αυτή είναι η προσωπική μου άποψη,μπορεί σε κάποια κοπέλα να είναι η αγαπημένη της μάσκαρα!Δεν μας βολεύουν όλα τα προϊόντα!!!
Kαι δεν γίνεται να λέμε για όλα τα προϊόντα οτι είναι τέλεια πρέπει να ανεφέρουμε κι αυτα που δεν μας αρέσουν!Σωστά;; :)

Αυτά κορίτσια μου...Πείτε μου στα σχόλια αν την έχετε δοκιμάσει εχείς και ποια είναι η άποψη σας θα ήθελα πολύ να μάθω!!!
Θα τα πούμε σ' ένα άλλο μας ποστ!!!!
Sylvie&Maria,
xxx

20 σχόλια:

  1. Είναι λογικό να μην ταιριάζουν όλα τα προϊόντα σε όλες.. Πάντως καλά έκανες και μας ανέφερες την εμπειρία σου :)

    Έχω έναν διαγωνισμό κορίτσια.. αν θέλετε περάστε μια βόλτα από το blog μου!!
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/2013/04/giveaway-beauty-cooking.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που το βρηκες χρησιμο :))))))
      φυσικα και θα περασουμε!!!!! :)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ασε ασε πολυυυυυ δεν μου ταιριαξε καθολουυυυυυυυυυυ!!!!!!!!;/

      Διαγραφή
  3. fine post

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/04/455-blue-dress-blue-eyes.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χμμμ την εχω σε δειγμα αλλα δεν την εχω δοκιμασει ακομα.κριμα παντως γτ ειχα διαβασει σχετικα καλα reviews για τη συγκεκριμενη.
    Εχω giveaway στο blog μου κοριτσια αν θελετε περαστε μια βολτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δοκιμασε την δεν εχεις τιποτα να χασεις!!εμενα απλα ειναι η γνωμη μου για το συγκεκριμενο προιον!!!φυσικα και θα περασουμε :)

      Διαγραφή
  5. Το έχω ξανακούσει ότι είναι χάλια αυτή η μάσκαρα!!Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά καλά έκανες και αναφέρεις την άποψη σου όποια κι αν είναι αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολυ χαιρομαι που το βρηκατε χρησιμο το ποστ!!!!Δεν ειχα διαβασει καθολου κριτικες για την συγκεκριμενη μασκαρα την πηρα στα κουτουρου αλλα την πατησα

      Διαγραφή
  6. Xmm..πάντα μπερδεύεσαι τελικά στο τι να αγοράσεις..απογοητεύτηκα που διάβασα το post..μάλλον δεν θα τη δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οπως αναφερω και στο ποστ μου δεν ταιριαζουν ολα τα προιοντα σε ολες μας σε σενα ισως κανει δουλεια μην απογοητευεσαι!!Σκοπος του ποστ μου δεν ηταν να σας απογοητευσω αλλα να σας ενημερωσω,να σας εκφρασω την γνωμη μου!!! :)

      Διαγραφή
  7. Δεν την έχω δοκιμάσει,αλλά δεν είμαστε και για ρίσκα!Πάλι καλά που επανήλθαν οι βλεφαρίδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ισως σε σενα να ειναι καλη σε μενα δεν ταιριαξε παντως!!!! ναι ναι ευτυχως αλλιως δεν ξερω τι θα εκανα!!!

      Διαγραφή
  8. Είναι χρήσιμα τέτοια ποστ, κι εγώ συμφωνώ! Εγώ σε μια μάσκαρα ψάχνω πρώτα διαχωρισμό και να μην κάνει κόμπους και μετά τα υπόλοιπα(όγκο, μήκος) οπότε σίγουρα αυτή δεν είναι για μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xairomai pou to vrikes xrhsimo :)
      oxi auth toulaxiston stis dikies mou tis blefarides den ekane ka8olou kalo diaxwrismo ase p tis kollouse apisteuta!!!!

      Διαγραφή
  9. harbor freight titanium welder - TITNIA NAMA, NAMA
    The stainless titanium legs steel vessel titanium linear compensator can 2018 ford fusion hybrid titanium be opened in head titanium tennis racket the rear compartment. For the more modern vessel, it is possible to place an open-air ticket through titanium jewelry for piercings a

    ΑπάντησηΔιαγραφή