Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

MY MAC COLLECTION!!!!


Καλησπέρα κοριτσάκια μου ελπίζω να είστε όλες σας καλά!!!Πολύ βροχή σήμερα ε??Μας χάλασε τα σχέδια ο καιρός,υπομονή όμως μέχρι την Τρίτη γιατί μετά φτιάχνει ο καιρός και πάλι!!!!
Λοιπόν,σήμερα σκέφτηκα να σας δείξω την συλλογή μου από τα προϊόντα της Mac που έχω.Ξέρω δεν έχω πολλά πράγματα αλλά με τον καιρό ελπίζω να την εμπλουτίσω!!!:)
Ας ξεκινήσουμε?
Πάμεεεεε....

Στα αριστερά βλέπετε το pigment στην απόχρωση Melon ένα must have product για όλα τα νεσεσέρ με πολλαπλή χρήση...
1.ως σκιά 
2.ως ρουζ
3.για λάμψη στο τόξο του ματιού (κάτω από το φρύδι)
4.επίσης και στο ντεκολτέ για να φαινόμαστε ηλιοκαμμένες και λαμπερές!
Η ποσότητα είναι τέλεια και διαρκεί forever!!MUST HAVE!!!Προϊόν για όλες τις ώρες.

Στα δεξιά της φωτογραφίας βλέπετε το pigment στην απόχρωση Grape...Ένα ζωντανό μώβ ιδανικό για smokey look!!Δίνει βάθος στο βλέμμα και μαγνητίζει τους γύρω σας!!!!!

 
                                     Στην φωτογραφία βλέπετε πως είναι τα pigment της Mac!!!


Η σκιά της Mac Sable Frost (A20) σε καφετί απόχρωση ιδανική για όλες τις ώρες και για όλα τα look!!Εφαρμόζεται τέλεια!!!
Στην φωτογραφία βλέπετε και πως αποδίδει χρωματικά,υπέροχο ε?!!


Και τέλος βλέπετε το Painterly-Paint Pot αυτό κι αν είναι must have για κάθε συλλογή!!Το απλώνεται στο κινητό βλέφαρο πριν από τη σκιά!Η ποσότητα που χρειάζεστε είναι ελάχιστη!!Το προϊόν αυτό προσφέρει σταθερότητα που διαρκεί all day!Η σκιά μένει στη θέση της με την ίδια ένταση στο χρώμα όπως ακριβώς την ώρα που την εφαρμόζετε!!ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΡΟΙΟΝ!!!!!!!!

                           
                         That was my Mac collection!!Ελπίζω να την εμπλουτίσω!!!!!!
                                   Αγαπάτε κι εσείς την Mac όσο κι εγώ???!!!!!!!
                                     Θα τα πούμε στο επόμενο μου post!!!!!
                                                       kisses!!!!!!
                                                        Sylvie,
                                                        XxX



12 σχόλια:

  1. ta proionta tis MAC einai ta agapimena m!!
    wraia sillogi:)
    xoxo

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I love MAC! My fave make up brand! :)

    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H SABLE ειναι τελεια,οπως και η Espresso που κανει σχεδον για ολα τα φρυδια.Καποια στιγμη να φροντισεις να παρεις και κανα δυο πινελα.
    ΘΑ δεις πως θα απορησεις πως και δε τα ειχες παρει νωριτερα.Ειδικα το stipple πινελο τους κανει το προσωπο σα να εχει περαστει απο αερογραφο,καλα το 217 για τις σκιες ασε....το λουκ που βλεπεις στα περιοδικα θα πετυχεις!
    Dεν ειναι τυχαιο πως οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ επαγγελματιες μακιγιερ-μακιγιεζ τα χρησιμοποιουν στις πελατισσες και στα backstage.
    Κατα τα αλλα οι σκιες δεν ειναι ολες καλες-προτιμω τις INGLOT,αλλα τα πινελα ειναι φοβερα,απλα αλλαζουν ολη τη διαδικασια του μακιγιαζ και γινεται τοσο απλο και επαγγελματικο,εγω δε παω πλεον πουθενα χωρις αυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. nai e??3erw exei polu kala proionta kai pinela opws les ki esu sxedon oloi oi epaggelmaties ta xrhsimopoioun!!!me thn prwth eukairia tha agorasw nomizw pws aksizoun ta lefta tous!!!
      apo inglot den exw agorasei tipota exw akousei omws pws einai san ta proionta ths Mac se xamhloteres times!!:)

      Διαγραφή
  4. Και εγω δεν εχω πολλα MAC στη συλλογη μου αλλα εχω παρομοια με τα δικά σου σε αλλες αποχρωσεις...ειναι ολα τελεια
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ αυτά τα MAC λατρεμένα καλλυντικά....! Έλα από το blog μου, έχεις βραβείο http://efibeauty.blogspot.gr/2012/10/blog-post_29.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. arxika s euxaristw para polu gia to vraveiaki!!! :D
      opws to les ax auth h mac tha mas "katastrepsei" xixixi

      Διαγραφή
  6. πολυ ωραια προιοντα ζηλευτα τα pigments!! θελω να παρω κ γω ενα αλλα δεν εχω καταληξει σε αποχρωση..
    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. pare ena xrwma to opoio tha to xrhsimopoieis pio suxna gt einai akrivoutsika!!! :)
      s euxaristw polu!!!
      filakia!!!

      Διαγραφή